Βίγκαν και για καλύτερο σεξ. Ουπς; - Συνύπαρξη

Η δημόσια τοποθέτηση διάσημων μοντέλων, τραγουδιστών και τηλεοπτικών σταρ ως βίγκαν τα τελευταία χρόνια, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ραγδαία αύξηση του αριθμού των βίγκαν σε όλο τον κόσμο. 


Βέβαια, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι αυτός δεν είναι και ο καλύτερος λόγος για να γίνεις βίγκαν. Χεστήκαμε αν είναι βίγκαν κάποιος γνωστός ηθοποιός. 

Ο μακράν καλύτερος λόγος για να το κάνεις είναι η δική σου, προσωπική αλλαγή στην στάση ζωής. Όταν σώζονται ζωές πρέπει να είμαστε ευγνώμονες, όποια κι αν ήταν η αρχική αιτία. Ο βιγκανισμός προσφέρει μια μεγάλη λίστα από πλεονεκτήματα - για τον πλανήτη, για τα ζώα, για την υγεία σου και για την ανθρώπινη κοινωνία - και αυτό το αναγνωρίζουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι σήμερα.


Συγκεκριμένα στο θέμα της υγείας, πολλοί κατά καιρούς έχουν αναρωτηθεί αν η βίγκαν διατροφή μπορεί να παίξει κάποιο ρόλο στην σεξουαλική τους ζωή. Είναι απολύτως βάσιμο ερώτημα, μιας και η καλή ή κακή υγεία σίγουρα επηρεάζει την απόδοσή μας στο κρεβάτι. Ή στο πάτωμα. Ή στο καπό. Whatever.

Να λοιπόν μερικοί λόγοι για τους οποίους ο βίγκαν τρόπος ζωής μπορεί να βελτιώσει τις τσιλιμπουρδικές σου δραστηριότητες:

Απαλό και αψεγάδιαστο δέρμα
Η αυτοπεποίθηση που μας προσφέρει ένα όμορφο δέρμα μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στο σεξ. Όταν αισθάνεσαι άσχημα με την επιδερμίδα σου, είναι πιο πιθανό να χάσεις την αυτοπεποίθησή σου κατά τη διάρκεια μιας επαφής. Μια βίγκαν διατροφή μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις δέρμα απαλό, καθαρό και λαμπερό επειδή περιέχει μεγάλη συγκέντρωση βιταμίνης C, που είναι σημαντική για την παραγωγή κολλαγόνου και άρα την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Επίλεξε φρούτα και λαχανικά με μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, όπως σταφύλια, μούρα, σκουροπράσινα λαχανικά, μήλα, γλυκοπατάτες και τρόφιμα ολικής άλεσης, που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να πολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες  και θα σου προσφέρουν άφθονες αντιφλεγμονώδεις ουσίες.

Μια διατροφή με πολλές θερμίδες, υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, λιπαρά και ζωικά προϊόντα, μπορεί εύκολα να είναι η αιτία για ακμή, σύμφωνα με μια μελέτη του 2012 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Dermo-Endocrinology. Η λευκίνη, ένα αμινοξύ που βρίσκεται στο «κρέας», μπορεί να αυξήσει τις φλεγμονές και να καταστρέψει το κολλαγόνο και την ελαστίνη. Αυτή η διατροφή μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο.

Πιο εύγευστα σωματικά υγρά και λιγότερη κακοσμία ιδρώτα
Αν είσαι βίγκαν μπορεί να έχεις, κυριολεκτικά, καλύτερη γεύση. Πιστεύεται ότι φρούτα όπως ο ανανάς μπορεί να κάνουν το σπέρμα πιο εύγευστο, αντιδρώντας στην όξινη γεύση, σύμφωνα με ερασιτεχνική έρευνα που διενήργησε η ιστοσελίδα Pork & Gin. 


Μια βίγκαν διατροφή πλούσια σε φρούτα μπορεί επίσης να βελτιώσει την οσμή του σώματός σου. Μια έρευνα του 2006 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Chemical Senses βρήκε ότι η μυρωδιά του σώματος χορτοφάγων ήταν πιο ελκυστική, πιο ευχάριστη και λιγότερη έντονη σε σχέση με αυτή των κρεατοφάγων. Καλύτερη μυρωδιά σημαίνει καλύτερη ποιότητα στο σεξ και πιο ευχάριστες κοντινές στιγμές με το ταίρι σου.

Αυξημένη φυσική λίπανση
Τα φυτικά τρόφιμα μπορούν να βελτιώσουν την φυσική λίπανση για τις γυναίκες, εξαιτίας της μεγάλης περιεκτικότητας σε νερό, που είναι υπεύθυνο για την διατήρηση της σωματικής ενυδάτωσης. Τα αγγουράκια, το καρπούζι και το πεπόνι ενυδατώνουν το δέρμα, σβήνουν τις γραμμές και δίνουν λάμψη. Τρόφιμα πλούσια σε Ωμέγα-3 λιπαρά, όπως οι ηλιόσποροι, η κολοκύθα, ο λιναρόσπορος, το κουνουπίδι, το σπανάκι κ.ά., μπορούν να αποβούν καταπραϋντικά και τονωτικά για γυναίκες που υποφέρουν από κολπική ξηρότητα. 

Αυξημένη ροή αίματος - aka μεγαλύτερο πηρούνι
Μια φυτική διατροφή όχι μόνο θα καθαρίσει τις αρτηρίες από τα στρώματα ακαθαρσιών που προκάλεσε το «κρέας», αλλά θα αυξήσει επίσης την κυκλοφορία του αίματος στον... από κάτω γείτονα. Μια διατροφή με «κρέας» έχει αρνητικές συνέπειες στην κυκλοφορία του αίματος και αυξάνει τις συνθετικές ορμόνες στον οργανισμό. Αυτές οι ορμόνες μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση του σπέρματος και να αυξήσουν τις πιθανότητες για όγκο στους όρχεις.

Παλιότερα, οι επιστήμονες πίστευαν πως η στυτική δυσλειτουργία οφειλόταν στο άγχος ή σε άλλους ψυχολογικούς παράγοντες. Όμως σύμφωνα με το Ινστιτούτο Στυτικής Δυσλειτουργίας, μέχρι και το 70% όλων των περιπτώσεων οφείλονται σε σωματικές και όχι σε ψυχολογικές αιτίες. Υψηλή χοληστερίνη, παχυσαρκία, διαβήτης, καρκίνος του προστάτη, φλεγμονές και ορμονικές ανισορροπίες - όλα συσχετισμένα με τις ζωικές τροφές - είναι οι αιτίες για την συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ανικανότητας.

Περισσότερη ενέργεια
Αν θέλετε να κάνετε σεξ για περισσότερη ώρα, χρειάζεστε περισσότερη ενέργεια. Είναι τόσο απλό. Μια βίγκαν διατροφή πλούσια σε φρούτα προσφέρει βιώσιμη και σταδιακά εκλυόμενη ενέργεια, που δεν οδηγεί στο γνωστό «απότομο σβήσιμο», όπως κάνει η επεξεργασμένη ζάχαρη. Για παράδειγμα, η μπανάνα περιέχει κάλιο, βοηθά στην παραγωγή ορμονών του σεξ και αυξάνει την ενέργεια. 

Άλλα φυσικά αφροδισιακά και ενισχυτές ενέργειας είναι το σπαράγγι, τα καρότα, η σοκολάτα, οι ξηροί καρποί και το σέλινο.

Λιγότερο άγχος
Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών αυξάνει την παραγωγή σεροτονίνης, που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη όρεξη για σεξ. Σε μια έρευνα του 2012, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nutrition Journal, διαπιστώθηκε ότι όσοι δεν έτρωγαν κρέας ήταν γενικά πιο ευτυχισμένοι και είχαν λιγότερο άγχος. Η ομάδα των ερευνητών απέδωσε αυτό το συμπέρασμα στα λιπαρά οξέα και πιο συγκεκριμένα στο αραχιδονικό οξύ - μια ζωικά πηγή λιπαρών οξέων που μπορεί να επηρεάσει τις αλλαγές διάθεσης στον εγκέφαλο. Το αραχιδονικό οξύ έχει επίσης συνδεθεί με φλεγμονές εγκεφάλου, κατάθλιψη και άγχος.
 
Θέλω σε αυτό το σημείο να τονίσω την ανάγκη για ψυχραιμία. Τα παραπάνω ΔΕΝ σημαίνουν απαραίτητα ότι όσοι τρώνε την δυτική διατροφή, πλούσια σε ζωικά, περνάνε ντροπιαστικές στιγμές στο κρεβάτι τους.  Η ταύτιση των βίγκαν με sex machines και των παμφάγων με ανίκανους (όπως έκανε πρόσφατα η Peta - μεγάλο φάουλ) είναι το λιγότερο γελοία.

Όμως, είναι γεγονός ότι μια φυτική διατροφή θα σας προσφέρει, σίγουρα και χωρίς καμία αμφιβολία, περισσότερα πλεονεκτήματα και καλύτερη ποιότητα στην σεξουαλική σας ζωή. Ορισμένοι γιατροί, όπως ο διεθνούς φήμης Dr. Michael Greger, τονίζουν πως μια αυστηρά φυτοφαγική διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματα σεξουαλικής δυσλειτουργίας που αντιμετπίζετε. Κάτι είναι κι αυτό.


Αν σας φαίνονται χρήσιμες οι αναρτήσεις της Συνύπαρξης, βοηθήστε να αποκτήσει κι άλλους αναγνώστες. Μπορείτε να κάνετε Like στη σελίδα μας στο Facebook και να κοινοποιήσετε αυτό το άρθρο στο προφίλ σας.